План підготовки та проведення веб-конференції
Відповідно до теми моєї магістерської роботи, я обрала веб-конференцію з примою-балериною Національної опери України імені Тараса Шевченка - Катериню Кухар.

1) завчасна підготовка до участі та оголошення про дату та годину його проведення: вчитель заздалегідь має потурбуватися про наявність необхідного обладнання та відповідного каналу Інтернет-зв'язку (для перевірки роботи системи, має увійти до віртуальної кімнати за 10-15 хвилин до початку веб-конференції; перевірити звук та можливості ставити й задавати запитання всіма учасниками).
2) вибір теми “Що ховається в пуантах балерини?”, педагогічна доцільність постановки мети та завдань веб-конференції: розкриваються основні пункти доповіді, питання обговорення та головна мета проведення веб-конференції, яка б дала змогу учням з'ясувати потребу їх участі у віртуальному семінарі та шляхів подальшого використання записаних відеоматеріалів (учні мають можливість самостійно дізнатися цікаві факти про підготовку акторів балету до вистав, що відбувається за кулісами найбільшої опери України, скільки років потрібно навчатись балету та які вправи балерина виконує щодня щоб тримати себе в формі) ;
3) добір матеріалу, який розглядатиметься на веб-конференції: вчитель повинен заздалегідь поговорити з балериною і сформулювати проблемні запитання та підготувати їх опис, передбачити обговорення запитань в малих групах та парах, домовитися про участь кожного з його учасників, розписати відповідні ролі, дати учням завданнями для самостійного опрацювання матеріалу з критеріями його оцінювання і на завершення запропонувати спеціально підібрані форми взаємооцінювання та самооцінювання;
4) методична підготовка вчителя та балерини до конференції: вчитель має домовитися з балериною з приводу теми, яка буде оголошуватися, поділити зміст цієї теми на конкретні питання, структурувати їх. Він повинен описати рекомендації відносно підготовки всіх учасників до їх обговорення; розробити інструкції опрацювання основної та додаткової літератури. Також вчитель готує презентацію і розробляє показники оцінювання й форми проведення рефлексії.
5) сценарій проведення веб-конференції: вчитель оголошує години проведення конференції й її основні етапи: повідомлення теми, мети та завдання заняття, надання слова учням для повідомлення (доповіді) по питанням тематики веб-конференції тощо;
6) підведення підсумків веб-конференції: діти мають можливість обмінятися запитаннями, думками, після чого, вчитель підсумовує (Чи було розкрито тему?, Які знання здобули учні?, Як змінилося ставлення учнів до балету, до веб-конференцій?, Чи було досягнуто мети?).
Веб-конференція буде успішною, якщо при її проведенні будуть використовуватись нові факти, пропонуватимуться для обговорення проблемні запитання та ситуації з реального життя (життєвий досвід, цікаві факти та історії). Також, бажано дати дітям можливість обрати декілька цікавих "нестандартних" запитань, які їх цікавлять в межах данної теми. Ідеальне завершення - відвідати одну з вистав запрошеної онлайн-гості.
Приклади питань можна переглянути за посиланням: 10 питань балерині
Комментариев нет:
Отправить комментарий