Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Блог-квест. Як саме він сприяє підвищенню якості навчання?
Блог-квест «Математика та не тільки».
Блог-квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій, основою Блог-квестів є проектна методика, що орієнтована на самостійну діяльність студентів – індивідуальну, парну, групову, котра здійснюється за певний проміжок часу. А це в свою чергу дає можливість розкритись учневі, який є не досить активним на звичайному уроці.
Завдання 2. Оберіть освітній Блог-квест, здійсніть аналіз мети, його структури та змісту.
Блог-квест містить: : вступ, тему, зміст, ролі, посилання на статті в Інтернеті, пости (записи). Також Блог-квест може містити декілька тематичних розділів, що містять пости відповідно до їх тематики: коментарі читачів, перелік блогів, які автор читає та відвідує, гаджети.
Наявна певна кількість сторінок,деякі з них:
- Постановка легенди.
- Правила гри.
- Завдання.
- Вхідне тестування.
- Корисні посилання.
- Оцінювання.
Завдання 3. Оберіть Блог-квест та опишіть його використання. Які переваги та недоліки його використання?
Недоліком використання технології «Блог-квест» є потреба доступу до інтернету, що не завжди можливо. Така діяльність перетворює учнів на активних суб'єктів навчальної діяльності, підвищуючи не лише мотивацію до процесу здобуття знань, але і відповідальність за результати цієї діяльності і їх презентацію. Ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг та заслуговує на широке впровадження в навчально-виховний процес.Робота над блог-квестом забирає дуже багато часу,але це того варте. В загальному, там дуже багато цікавої інформації, яку вчитель використав, ті самі презентації та відеофрагменти. Таким чином учні себе вже можуть розкрити на повну силу і обрати,що їм до душі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий