Ідеї використання різноманітних послуг Інтернет (тз№2,лр№1)




Ідеї використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності в процесі підготовки до уроку: 

1. Нормативні документи онлайн:

Державний стандарт початкової освіти
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF

Типова освітня програма початкової освіти (НУШ-2)
https://svitdovkola.org/metodic/typova-osvitnya-programa

Типовий навчальний план для початкової школи (НУШ-2)
https://svitdovkola.org/metodic/typovyi-navchalnyi-plan

Навчальна програма інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, 1 клас
https://svitdovkola.org/metodic/navchalna-programa-ya-doslidzhuyu-svit.pdf

2.Інтегрований курс «Я досліджую світ». Навчання на основі запитів. Онлайн-курс для вчителів
https://www.youtube.com/watch?v=4S-VXV7Lw6M

3. Вебінар НУШ. Інтегрований курс "Я досліджую світ". 1 клас. Навчально-методичний комплект
https://www.youtube.com/watch?v=0wYSi1xdRh4

4. Навчально-методичний посібник «Порадник для вчителя»
http://nus.org.ua/articles/vchyteli-ne-propustit-navchalno-metodychnyj-posibnyk-poradnyk-dlya-vchytelya/

5 .Освітній портал «Педагогічна преса» «Де живе вода?»
https://lib.pedpresa.ua/11750-de-voda-tam-zhyttya.html

6. Онлайн-посібник для вчителя
http://autta.org.ua/files/files/%EF%EE%F1%B3%E1%ED%E8%EA_%E2%F7%E8%F2%E5%EB%FC%201%20%F1%E5%EC%E5%F1%F2%F0(1).pdf

7. Підручник 1 клас «Я досліджую світ»
https://drive.google.com/drive/folders/1r0mFKrcUfJMvixh8WSIrbav22DfJjbW5?ogsrc=32

8.Онлайн зошит-практикум 1 клас «Я досліджую світ»
http://autta.org.ua/files/files/%D0%97%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%BC_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%20(1).pdf

9. Посібник-практикум для учнів «Я досліджую світ»
http://autta.org.ua/files/files/Posibnyk-praktykum%201%20chastyna%20frahment-ilovepdf-compressed%20(1).pdf

10. Календарне планування за Типовою освітньою програмою НУШ - 2 (Шиян Р. Б.)
http://autta.org.ua/ua/resources/ya_doslidzhuyu_svit

11. Конкретні очікувані результати за структурою Типової освітньої програми Р.Шияна (перша частина підручника)
http://autta.org.ua/ua/resources/ya_doslidzhuyu_svit

12. Мультимедійний підручник «Я досліджую світ»
https://www.youtube.com/watch?v=nekYKQlMkUQ&feature=youtu.be

13. Навчально-методичні матеріали до уроків «Я досліджую світ» 1 клас
https://svitdovkola.org/metodic

14. Розробки інтегрованих уроків
http://osvita.ua/school/lessons_summary/integr_urok/

Інтегрований курс «Я досліджую світ»
1 клас
Тиждень 12: «Пригоди крапельки»
День 1: «Де є вода у природі?»
Природознавство: Впізнання і називання водойм. Розповідь про водойми рідного краю.
Математика: Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9. Порівняння чисел в межах 9. Розв’язування задач.
Ключові компетентності:
- формувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльністю;
- формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань;
- сприяти усвідомленню ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини;
- розвивати вміння працювати в команді, приймати рішення, уникати конфліктів, досягати компромісів.

Предметні компетентності:
- знайти відповідь на запитання «Дє є вода в природі?»;
- збагачувати активний словниковий запас учнів;
- закріпити знання учнів про склад числа 9;
- закріпити вміння порівнювати числа в межах 9;
- вчити розв’язувати задачі;
- виховувати дбайливе ставлення до природи та власного здоров’я.

Тип уроку: інтегрований урок.

Наочність: презентація, відео «Капітошка», роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, глобус, фломастери, кольорові аркуші паперу, іграшковий «Капітошка».

Ранкова зустріч «Знайомство з краплиною води»
1. Гра «Компліменти» 
Учні стають у коло, беруться за руки. Гру починає вчитель. Він обертається до одного з учнів і, дивлячись у вічі, говорить комплімент. Учень повинен відповісти: «Дякую, мені дуже приємно!» Потім він дарує комплімент своєму сусідові і так по колу.
  • Діти, що ви відчували?
  • Чи було вам приємно?
  • Чому люди люблять компліменти?
2. Вправа «Комплімент краплині»

3. Визначення проблем тижня.
  • А чи цікаво вам було б дізнатися де є вода в природі?
  • Якою буває вода?
  • Як мандрує вода?
  • Що станеться, якщо води не буде?
  • Навіщо потрібна вода?
  • Як берегти воду?
Вчитель фіксує запитання-краплинки під хмаринкою.
Відповіді на ці питання ми отримаємо впродовж тижня.

Урок «Я досліджую світ»
Тема: Де є вода в природі?
Хід уроку
I. Організація класу

Усміхнися сонечку! Здрастуй, золоте!
Усміхнися дощику! Лийся, мов з відра!
Друзям усміхнися, побажай добра!

II. Повідомлення теми і мети уроку

Звучить музика. Шум дощу.
З’являється Капітошка.
Хто я, друзі? Звідкіля?
Де тепер моя сім’я?
Де краплини-Капітошки?
Не бояться а ні трошки.

  • Хто до нас завітав?
У Капітошки сталася прикра історія. Його сестри-краплинки загубилися і він просить допомогти їх знайти. Я пропоную вирушити на пошуки краплинок.

III. Робота над темою уроку

1. Дидактична гра «Де живе вода»
Учні працюють у групах. Серед запропонованих картинок вибирають малюнки з водними об’єктами і прикріплюють на дошці під відповідним словом (на дошці будиночки з написами море, річка, озеро, океан, криниця, ставок, джерело, струмок, болото).
  • Де живе вода?
  • Порахуйте будиночки в прямому та зворотному порядку.
Узагальнення інформації.
Вода займає більшу частину землі. Це можна побачити, якщо поглянути на глобус. На ньому переважає блакитний колір. Ним позначають водні простори океанів і морів. На суходолі вода міститься у річках, озерах, ставках і джерелах. У ґрунті також є вода. під поверхнею землі ховаються підземні води. Тіла тварин і людей, рослини також частково складаються із води.

2. Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9.

Під кожною хмаринкою домалюйте стільки крапельок, щоб їх загальна кількість дорівнювала 9.
Утворіть відповідні рівності та запишіть їх. (Індивідуальна робота із взаємоперевіркою)

3. Порівняння чисел в межах 9. Вправа «Веселі краплинки. Де їх більше?»

4.Малювання на манці.
  • Намалюйте краплинку води, струмочок, річечку.
 Руханка «Струмочок»

Ми веселі малюки.
Любим гратись залюбки.
Вмієм бігати.'стрибати.

У «Струмочок» будем грати.

5. Розв’язування задач

Іринка до обіду випила 4 склянки води, а після обіду 5 склянок. Скільки склянок води випила Іринка впродовж дня?

Дитині за день потрібно випити 9 склянок води. У першій половині дня Андрійко випив 5 склянок води. Скільки склянок води залишилося випити хлопчикові у другій половині дня?

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Відгадати загадки
Завдання: відгадати загадку, дібрати ілюстрацію відгадку, закріпити на дошку довкола краплини.
Де «заховалася» краплинка?
Порахуйте малюнки.

2. Створення книжечки для лепбука. (Робота в групах).

V. Рефлексія
  • Що ви дізналися про воду?
  • Де «живе» вода?
  • Чи цікавим був урок?
  • Що найбільше сподобалося робити?
Вчитель: Краплинка дякує усім за роботу на уроці та пропонує пригадати на яких водоймах ви відпочивали влітку і принести світлини на ранкову зустріч.

Комментариев нет:

Отправить комментарий