Завдання 2. Оберіть ЕНМК з дисципліни, що вивчається, проаналізуйте його структуру, зміст, методику використання. Визначте переваги та недоліки в його використанні.
Третій блок:Контроль знань - Контроль успішності - Тести - Самостійна робота - Практичні завдання - Комплексна контрольна робота - Питання до екзамену - Роботи студентів
Використання ІКТ в навчальному процесі буде сприяти досягненню основної мети модернізації освіти – поліпшення якості професійного навчання, збільшення доступності освіти, забезпеченню потреб гармонійного розвитку особистості та інформаційного суспільства в цілому.
Об’єкт вивчення дисципліни – умови створення для розробки та використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у науковій діяльності, формування умінь та навичок використання відповідного програмного та методичного забезпечення у навчально-виховному процесі.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з ефективного використання комп’ютерних інформаційних технологій, зокрема, в освіті і наукових дослідженнях.
Вивчення цього курсу дозволить по-новому використовувати сучасні педагогічні технології в навчанні, зорієнтує вчителів на реалізацію спільних телекомунікаційних проектів, телеконференцій, Вебінарів, Веб-квестів, дистанційного навчання. Студент повинен вміти: − ефективно використовувати прикладні програми загального призначення; − використовувати спеціалізовані програмні розробки в освітній, науковій та управлінській діяльності; − аналізувати доцільність використання інформаційних технологій в навчальному процесі; − здійснювати пошук наукової та навчально-методичної інформації; − працювати з прикладним програмним забезпеченням загального призначення; − редагувати, коригувати, а за наявності відповідного програмного забезпечення та попередньої підготовки – створювати нескладні програмні продукти навчального призначення.
І повинен знати: − основні поняття і визначення; − основні концепції використання персональних комп’ютерів у навчальному процесі; − технічне та програмне забезпечення інформаційних технологій освіти; − теоретичні основи інформаційних технологій освіти; − класифікацію засобів інформатизації освіти; − правила раціональної організації робочого місця; − позитивні і негативні аспекти застосування Інтернет; − пошукові механізми та сервіси Інтернет; − особливості використання гіпертексту, мультимедіа, гіпермедіа; − здійсненням інтерактивного навчання; − специфіку застосування, апробацію та оцінку якості телекомунікаційних проектів; − вимоги до організації роботи над освітніми Веб-квестами; − організацію та здійснення роботи в єдиному інформаційному середовищі − функціональні можливості та особливості використання в освітній галузі широкого спектру програмних продуктів; − функціональні можливості та особливості використання інформаційних технологій в науковій та управлінській діяльності; − способи пошуку наукової та навчально-методичної інформації.
До програми обов’язкової навчальної дисципліни входять: підготовки магістра галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, 02 Культура і мистецтво, 03 Гуманітарні науки, 05 Соціальні та поведінкові науки, 06 Журналістика, 07 Управління та адміністрування, 09 Біологія, 10 Природничі науки, 11 Математика та статистика, 22 Охорона здоров’я
спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Географія), 014 Середня освіта (Інформатика), 014 Середня освіта (Історія), 014 Середня освіта (Математика), 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), 014 Середня освіта (Мова і література (німецька), 014 Середня освіта (Мова і література (російська), 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 014 Середня освіта (Українська мова і література), 014 Середня освіта (Фізична культура), 014 Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Хімія), 015 Професійна освіта (Комп`ютерні технології), 017 Фізична культура і спорт, 025 Музичне мистецтво, 032 Історія та археологія, 053 Психологія, 061 Журналістика, 073 Менеджмент, 091 Біологія, 102 Хімія, 103 Науки про Землю, 111 Математика, 227 Фізична терапія, ерготерапія, 231 Соціальна робота, 035 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) (англійська), 035 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) (німецька), 035 Філологія. Слов`янські мови та літератури (переклад включно) (російська), 035 Філологія (Українська мова та література)
Ще на цьому сайті є блог, на якому можна також в коментарях обговорювати різні питання і там є посилання на блоги студентів різних факультетів, можна подивитись.
Під час першого заняття усі студенти створили свій особистий блог і за допомогою нього можуть викладати виконані завдання та спілкуватися і обговорювати спільні навчальні проблеми та питання.
Що стосується недоліків: Необхідні навчально-методичні матеріали, на основі яких можливе навчання, що орієнтоване, головним чином, на самостійну роботу студентів. Для одержання ефективного результату необхідно підготувати цілий комплекс матеріалів, що складають «кейси» студента та викладача. В процесі формування таких кейсів все більшої популярності набуває мультимедіа-підхід, коли студент забезпечується електронними навчально-методичними комплексами. Ці ЕНМК становлять структуровані особливим чином інформаційні матеріали та записані на магнітні носії або доступні через комп’ютерну мережу.
Реалізація основних задумів педагогів стосовно структури і подання навчального матеріалу можлива лише за умов їхньої участі в створенні ЕНМК. Така спільна робота викладача і групи розробників найбільш ефективна, вона дозволяє включати окремі готові фрагменти в навчальний процес, здійснювати коригування.
У системі освіти ЕНМК є програмно-інформаційним посередником між студентами і викладачами, тому функції ЕНМК полягають у створенні підтримки користувачів. 1. Використання ЕНМК має певні труднощі, що пов’язані з наявністю локальної мережі та відповідного обладнання, яке дає можливість працювати з мультимедіа-програмами.
2. Викладання навчального матеріалу, проведення занять має бути відповідним чином адаптоване для досягнення ефективності використання ЕНМК дисципліни.
Використання ЕНМК в навчальному процесі буде ефективним, якщо робота здійснюватиметься в єдиному інформаційному просторі, тобто, коли обчислювальні ресурси навчального закладу об’єднані в мережу з регламентованим доступом до інформації та обладнання, в яких розгорнуті та функціонують мережеві програмні засоби автоматизації процесів (від електронної бібліотеки до електронного каталогу бібліотеки), навчальних програмних засобів, що інтегровані в єдину інформаційну систему навчального закладу (ЄІСНЗ). Така ЄІСНЗ будується на базі Інтранет-мережі та об’єднує в єдиний інформаційних простір всі служби.
Привіт, пропоную обрати дисципліну "Інформаційно-комунікаційні технології в наукових дослідженнях".
ОтветитьУдалитьПривіт, ось ссилка на головну сторінку ЕНМК: http://ito.vspu.net/ENK/2015-2016/ikt_magistri/index.htm
ОтветитьУдалитьЗ чого складається структура комплексу?
ОтветитьУдалить1 блок:
ОтветитьУдалитьМетодичні матеріали
- Анотація
- Навчальна програма
- Робоча програма
Другий блок: навчальні матеріали
ОтветитьУдалить- Лекції
- Лабораторні роботи
- Додаткові матеріали
- Словник
- Блог
Третій блок:Контроль знань
ОтветитьУдалить- Контроль успішності
- Тести
- Самостійна робота
- Практичні завдання
- Комплексна контрольна робота
- Питання до екзамену
- Роботи студентів
Останій блок:
ОтветитьУдалитьЛітература
- Основна
- Додаткова
- Internet-джерела
- Блог
Використання ІКТ в навчальному процесі буде сприяти досягненню основної мети модернізації освіти – поліпшення якості професійного навчання, збільшення доступності освіти, забезпеченню потреб гармонійного розвитку особистості та інформаційного суспільства в цілому.
ОтветитьУдалитьОб’єкт вивчення дисципліни – умови створення для розробки та використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у науковій діяльності, формування умінь та навичок використання відповідного програмного та методичного забезпечення у навчально-виховному процесі.
ОтветитьУдалитьМетою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з ефективного використання комп’ютерних інформаційних технологій, зокрема, в освіті і наукових дослідженнях.
ОтветитьУдалитьВивчення цього курсу дозволить по-новому використовувати сучасні педагогічні технології в навчанні, зорієнтує вчителів на реалізацію спільних телекомунікаційних проектів, телеконференцій, Вебінарів, Веб-квестів, дистанційного навчання.
ОтветитьУдалитьСтудент повинен вміти:
− ефективно використовувати прикладні програми загального призначення;
− використовувати спеціалізовані програмні розробки в освітній, науковій та управлінській діяльності;
− аналізувати доцільність використання інформаційних технологій в навчальному процесі;
− здійснювати пошук наукової та навчально-методичної інформації;
− працювати з прикладним програмним забезпеченням загального призначення;
− редагувати, коригувати, а за наявності відповідного програмного забезпечення та попередньої підготовки – створювати нескладні програмні продукти навчального призначення.
І повинен знати:
Удалить− основні поняття і визначення;
− основні концепції використання персональних комп’ютерів у навчальному процесі;
− технічне та програмне забезпечення інформаційних технологій освіти;
− теоретичні основи інформаційних технологій освіти;
− класифікацію засобів інформатизації освіти;
− правила раціональної організації робочого місця;
− позитивні і негативні аспекти застосування Інтернет;
− пошукові механізми та сервіси Інтернет;
− особливості використання гіпертексту, мультимедіа, гіпермедіа;
− здійсненням інтерактивного навчання;
− специфіку застосування, апробацію та оцінку якості телекомунікаційних проектів;
− вимоги до організації роботи над освітніми Веб-квестами;
− організацію та здійснення роботи в єдиному інформаційному середовищі
− функціональні можливості та особливості використання в освітній галузі широкого спектру програмних продуктів;
− функціональні можливості та особливості використання інформаційних технологій в науковій та управлінській діяльності;
− способи пошуку наукової та навчально-методичної інформації.
До програми обов’язкової навчальної дисципліни входять:
ОтветитьУдалитьпідготовки магістра
галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, 02 Культура і мистецтво, 03 Гуманітарні науки, 05 Соціальні та поведінкові науки, 06 Журналістика, 07 Управління та адміністрування, 09 Біологія, 10 Природничі науки, 11 Математика та статистика, 22 Охорона здоров’я
спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Географія), 014 Середня освіта (Інформатика), 014 Середня освіта (Історія), 014 Середня освіта (Математика), 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), 014 Середня освіта (Мова і література (німецька), 014 Середня освіта (Мова і література (російська), 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 014 Середня освіта (Українська мова і література), 014 Середня освіта (Фізична культура), 014 Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Хімія), 015 Професійна освіта (Комп`ютерні технології), 017 Фізична культура і спорт, 025 Музичне мистецтво, 032 Історія та археологія, 053 Психологія, 061 Журналістика, 073 Менеджмент, 091 Біологія, 102 Хімія, 103 Науки про Землю, 111 Математика, 227 Фізична терапія, ерготерапія, 231 Соціальна робота, 035 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) (англійська), 035 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) (німецька), 035 Філологія. Слов`янські мови та літератури (переклад включно) (російська), 035 Філологія (Українська мова та література)
Ще на цьому сайті є блог, на якому можна також в коментарях обговорювати різні питання і там є посилання на блоги студентів різних факультетів, можна подивитись.
ОтветитьУдалитьПід час першого заняття усі студенти створили свій особистий блог і за допомогою нього можуть викладати виконані завдання та спілкуватися і обговорювати спільні навчальні проблеми та питання.
ОтветитьУдалить"Всі студенти" - це декілька людей, як показує практика, але то таке...
УдалитьГоловне що роблять вони це сумлінно та стараються виконувати всі завдання.
УдалитьДа-да:)
УдалитьУ кожного свої інтереси.
УдалитьЭтот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалитьЩо стосується недоліків:
ОтветитьУдалитьНеобхідні навчально-методичні матеріали, на основі яких можливе навчання, що орієнтоване, головним чином, на самостійну роботу студентів. Для одержання ефективного результату необхідно підготувати цілий комплекс матеріалів, що складають «кейси» студента та викладача. В процесі формування таких кейсів все більшої популярності набуває мультимедіа-підхід, коли студент забезпечується електронними навчально-методичними комплексами. Ці ЕНМК становлять структуровані особливим чином інформаційні матеріали та записані на магнітні носії або доступні через комп’ютерну мережу.
Реалізація основних задумів педагогів стосовно структури і подання навчального матеріалу можлива лише за умов їхньої участі в створенні ЕНМК. Така спільна робота викладача і групи розробників найбільш ефективна, вона дозволяє включати окремі готові фрагменти в навчальний процес, здійснювати коригування.
У системі освіти ЕНМК є програмно-інформаційним посередником між студентами і викладачами, тому функції ЕНМК полягають у створенні підтримки користувачів.
1. Використання ЕНМК має певні труднощі, що пов’язані з наявністю локальної мережі та відповідного обладнання, яке дає можливість працювати з мультимедіа-програмами.
2. Викладання навчального матеріалу, проведення занять має бути відповідним чином адаптоване для досягнення ефективності використання ЕНМК дисципліни.
Використання ЕНМК в навчальному процесі буде ефективним, якщо робота здійснюватиметься в єдиному інформаційному просторі, тобто, коли обчислювальні ресурси навчального закладу об’єднані в мережу з регламентованим доступом до інформації та обладнання, в яких розгорнуті та функціонують мережеві програмні засоби автоматизації процесів (від електронної бібліотеки до електронного каталогу бібліотеки), навчальних програмних засобів, що інтегровані в єдину інформаційну систему навчального закладу (ЄІСНЗ). Така ЄІСНЗ будується на базі Інтранет-мережі та об’єднує в єдиний інформаційних простір всі служби.